Outsourcing infrastruktury IT można podzielić na kilka podgrup. Poniżej zaprezentujemy główne obszary naszej działalności.
Outsourcing infrastruktury sprzętowo-systemowej
Nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w utrzymaniu, konserwacji i konfiguracji różnorakich systemów operacyjnych. Pomogą i doradzą w problemach codziennych, jak również postarają się rozwiązać problemy nietypowe, zaawansowane. Kwestie sprzętową czy to w charakterze pomocy i doboru odpowiednich komponentów lub konkretnych produktów czy rozwiążą problemy ze sprzętem już zakupionym.
Bezpieczeństwo
Wdrożymy do Państwa firmy kompletną i kompleksową ochronę. Zaawansowane systemy zabezpieczeń, backup’ów (archiwizacji danych), ochrony danych. Przygotowujemy również audyty bezpieczeństwa firmy. Czyli jakie pt. zagrożenia istnieją w Państwa infrastrukturze IT. Opracujemy kompletny raport, z uwzględnieniem metod poprawy i wyeliminowania zagrożeń. Dla przedsiębiorstw, które zatrudniają wielu pracowników, którzy współużytkują komputery i inne maszyny cyfrowe przygotowujemy specjalne polityki bezpieczeństwa. Swoisty kodeks zachowania ostrożności dla konkretnych pracowników, działów czy oddziałów.
DataCenter
Państwa ważne dokumenty, witryna internetowa, bazy danych, kosztorysy, projekty możemy przenieść na nasze bezpieczne serwery o wysokim stopniu dostępności i szybkości dostępu. Dzięki temu zyskają klienci, którzy będą mogli szybciej odnaleźć konkretne informacje o przedsiębiorstwie, ale też Państwa firma zyska nieograniczony dostęp do dokumentów również z zewnątrz – spoza firmy.
Odzyskiwanie danych
Awarie dotykają każdego, dlatego nasza firma zapewnia wysokiej jakości usługi związane z odzyskiwaniem danych oraz zapewnia jak najszybszy powrót do ciągłości działalności sprzed awarii.
Infrastruktura użytkownika końcowego
Nasi technicy rozumieją, że niektórzy nie są ekspertami w dziedzinie informatyki. Rozumiemy również, że każda przerwa w pracy komputera bądź sieci wpływa na wyniki całej firmy. Dlatego staramy się jak najszybciej pomóc i rozwiązać bieżące problemy pojedynczego pracownika. Opieka nad stacją roboczą, urządzeniami peryferyjnymi (drukarki, faxy, urządzenia pamięci masowej) czy też okablowaniem może być zadaniem naszego pracownika.
Infrastruktura sieciowa
Najważniejsza w dzisiejszych czasach jest komunikacja. Powinno się, więc, zapewnić trwałość i niezawodność infrastruktury fizycznej. Przede wszystkim należy ją odpowiednio rozplanować, by nie przeszkadzała w codziennej pracy i miała estetyczny wygląd. Następnie przystosować ją do szybkiego rozwoju (skalowalność) i zapewnić jak największą niezawodność. Łącząc infrastrukturę kablową i bezprzewodową można uzyskać optymalne efekty.
Dlaczego Outsourcing IT się opłaca? Po pierwsze redukcja kosztów, po drugie przeszkolenie pracownika/ów, po trzecie odpowiednie i elastyczne dopasowanie informatyki do indywidualnych potrzeb, następnie gwarancja ciągłości pracy i jakości usług. Optymalne i nowoczesne rozwiązania w rozsądnej cenie.